ایرانیان دیاگ

ایرانیان دیاگ

ایرانیان دیاگ

ایرانیان دیاگ

  • ۰
  • ۰



دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM

 

از این دیاگ برای عیب یابی دقیق و برنامه ریزی خودروهای ب . ام . و BMW   به صورت تخصصی استفاده میشود.

 

پکیج سخت افزاری دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM :

اینترفیس A2: عیب یابی خودروهای بی ام و دارای کانکتور OBD با پشتیبانی از پروتکل های MOST,D-CAN , KCAN - جهت اتصال به کانکتور استاندارد 16 پین

اینترفیس B: عیب یابی از طریق پورت MOST و دارای ارتباط USB با اینترفیس A2 - جهت اتصال به شبکه MOST جهت برنامه ریزی جدید کنترل یونیتها

اینترفیس C: عیب یابی خودروهای قدیمی BMW که دارای کانکتور 20 پین هستند - جهت اتصال به خودروهای قدیمی تر با کانکتور 20 پین

کابل  USB

کابل شبکه

 

پکیچ نرم افزاری دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM :

نرم افزار دیاگ   Allison Doc For PC

 

قابلیت های دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM:

بررسی وضعیت پارامترهای - بازیابی خطاهای و خواندن و پاک کردن خطاها - اجرای تست های تشخیصی

تعویضECU و برنامه نویسی پارامترها - مانیتورنیگ فعال و عیب یابی - مشاهده و تغییر پیکربندی ECU

مشاهده روش های تشخیصی و نقشه ها - عیب یابی مشکلات -نمایش پارامترها -خواندن کد های خطا-  نمایش پانل ابزارگرافیکی باآنالوگ و سنج دیجیتال -نمایش نمودارگرافیکی-  برنامه ریزی پارامترهای انتخاب شده

دارای تمامی راهنما  تعمیراتی خودروهای بی ام و

دارای تمامی نقشه های سیم کشی خودروهای بی ام و

دارای تمامی استانداردهای تعمیراتی و دوره های سرویس

دارای تمامی اطلاعات فنی و مشخصات خودروهای BMW

اینترفیس A2 دارای پردازشگر بسیار قوی بوده و به همین دلیل ارتباطی سریع را با خودرو فراهم میکند.

اینترفیس A2 از فلز آلومینیوم ساخته شده و مناسب برای محیط تعمیرگاه میباشد.

دستگاه دیاگ ICOM جدیدترین نسل از دستگاه های عیب یاب شرکت بی ام و است که جایگزین دستگاه GT1 شده که قبل از ICOM اینترفیس اصلی عیب یابی خودروهای بی ام و بود. دیاگ ICOM در آینده بسیار نزدیک جایگزین کامل دستگاه OPS و OPPS خواهد شد که اینترفیسهای اصلی بی ام و برای برنامه ریزی کنترل یونیتها هستند. در حال حاضر برنامه ریزی سری F فقط از طزیق ICOM امکان پذیر است.

سرعت برقراری ارتباط شبکه ICOM تا 50 برابر بیشتر از مدلهای قبلی است که زمان عیب یابی و به خصوص برنامه ریزی (programing) را که ممکن است ساعتها طول بکشد به صورت چشمگیری کاهش می دهد.

 

توانایی دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM:

تقریبا تمام اینترفیسهای موجود در بازار داخل و بین المللی کپی و ساخت تایوان هستند.

اینترفیس اصلی و اورجینال قیمتی حدود 8 تا 10 برابر نمونه های کپی دارد.

برنامه عیب یابی بی ام و بسیار سنگین بوده و احتیاج به کامپیوتر قدرتمند با حافظه بالا و ترجیحا دیسک SSD دارد.

عموما برنامه دستگاه دیاگ بی ام و روی ماشین مجازی (virtual machine) روی لپ تاپ نصب و در بازار ارائه می شود که سرعت و انعطاف بسیار کمتر و ضریب خطای بسیار بالاتر در مراحل پروگرامینگ را به همراه دارد.

آپدیت دستگاه دیاگ بی ام و (به صورت نصب محلی روی لپ تاپ و نه ماشین مجازی) هزینه بر و دارای ریسک از کار افتادگی سخت افزار در زمان به روزرسانی نرم افزار داخلی اینترفیس است.


زبان رایج دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM : انگلیسی.

دیاگ ب ام و ( دیاگ بی ام و) BMW ICOM ساخت کشور : آلمان - چین .

 

جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید .

 

.. … دفتر مرکزی… ..

تهران : خیابان آزادی ، خیابان استاد معین ، میدان استاد معین،خیابان خالقیان ، پلاک 16 ، واحد 2

گروه فنی مهندسی ایرانیان دیاگ

تلفن بخش فروش-مهندس موسوی:

02166049371 – 09120768244

تلفن بخش خدمات پس از فروش-مهندس عرب:

02166085491 – 09120247528

وبسایت : www.IrDiag.ir

ایمیل : Info@Irdiag.ir

 

 

 

کلمات کلیدی:

دیاگ ب ام و

دیاگ تخصصی ب ام و

دیاگ bmw

دیاگ bmw icom

دیاگ بی ام و

دیاگ بی ام دبلیو

آموزش دیاگ ب ام و

آموزش دیاگ bmw

آموزش برق ب ام و

آموزش برق bwm

آموزش تعمیر موتور Bmw

آموزش تعمیر موتور ب ام و

آموزش تعمیر گیربکس bmw

آموزش تعمیر گیربکس ب ام و

 

  • ۹۶/۰۱/۲۱
  • گروه فنی مهندسی ایرانیان دیاگ گروه فنی مهندسی ایرانیان دیاگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی